Prvi i osnovni kriterijum koji treba da imaš na umu je koliko konverzija će taj backlink da ti donese – tj. koliko poseta će tvoj sajt imati preko tog backlinka. Iz toga ide njegova najveća vrednost. Na primer, bolji je link sa nekog portala koji je iz vaše sfere interesovanja, koji će biti duže vrmena aktuelan i koji će čitati ljui koje baš to zanima, nego jedan backlink koji će da bljesne 10 minuta na nekom news portalu i onda zauvek ode u arhivu..
Druga provera je malo kompleksija, ali treba da proveriš koji to backlinkovi daju najviše link juica na portalu sa kojeg želiš da postaviš backlink. Ako to nije iz zone interesovanja tvog sajta, nikako ne bi trebalo da kupiš backlink sa takvog portala. Nisu svi visoko renkirani sajtovi dobri za sve backlinkove, i često nemaju neki veliki uticaj na sajt ako ne ostvari dobat traffic kroz taj backlink. posjednostavljeno, ne bacajte novac ako niste prilično sigurni da će ljudi posetit tvoj sajt kroz backlink koji postaviš.
Treće i najbitnije što trerba da provjeriš, da li će ljudi zaista klikati na tvoj backlink. Google će u svakom slučaju registorvati postavljeni backlink, ali će Google mnogo više da obrati pažnju ako mnogo ljudi klikne na tvoj backlink, jer će mu to reći da zapravo mnogo ljudi idu tamo i smtraće tvoj sadržaj relevantnim, i samim tim će mu dati na važnosti.
Nema komentara